Muutuvad mustrid

Kui ma olen olnud viieline ja ära teinud kõik sammud, et liikuda edasi, astuda järgmine samm, siis viimane samm sellel teel oli mul tegemata. Ma vaatasin ringi enda ümber ega osanud kuskilt peale hakata.

Ja siis korraga sain ma aru, et see on olemas.

Ehk siis ma räägin sellest, et ütle mulle, kes on sinu sõbrad… Sinu lähedase 5 inimese keskmine oled sina… Suhtle edukate inimestega…

Oookey! Head soovitused eks. Et kust ma neid edukaid sõpru nüüd niiväga võtan. Ooot! Misasja. Ma teen järjest valikuid, kus ma neid endale juurde loon. Ooovau! Nad lihtsalt on nüüd. Ma olen väga tänulik iseendale, et ma sellele mõtlen ja märkan tänu sellele teha neid valikuid.

See on imeline tunne.

Ma olen avanud ühe imelise ukse ja sellest sisse astunud. Ma olen jõudnud koju.

Aitähh!!!

Leave a comment